12 zaskakujących powodów, dla których nie możesz się dobrze wyspać.


Regularny brak snu sprawia, że czujemy się wyczerpani zaraz po przebudzeniu. Co więcej, jest to jeden z głównych powodów do przybierania na wadze.




12. Zła temperatura powietrza

Chociaż zasypianie w cieple jest przyjemne, optymalna temperatura wynosi 60-75 ° F (15-23 ° C).

Rozwiązanie: Przykryj lekkim kocem i zamień go na ciepły w nocy.




11. Ćwiczenia fizyczne

Trening stymuluje układ nerwowy, dlatego problem z zasypianiem po przejściu na siłownię może być problemem.

Rozwiązanie: Ćwicz nie krócej niż 3 godziny przed pójściem spać.




10. Brak harmonogramu

Aby całkowicie odpocząć, twoje ciało potrzebuje pewnej ilości czasu. Poza tym niemożliwe jest zapewnienie sobie wystarczającej ilości snu z wyprzedzeniem lub nadrobienia zaległości w weekendy.

Rozwiązanie: Idź spać o tej samej porze co noc, najlepiej między 10 wieczorem. i 1 rano




9. Oświetlenie

Nawet najmniejsze światło lampy lub świateł LED urządzeń elektrycznych budzi senność. Im jest ciemniej, tym lepsze są twoje marzenia.

Rozwiązanie: Pozbądź się wszystkich źródeł światła lub załóż maskę do spania.


12 zaskakujących powodów, dla których nie możesz się dobrze wyspać.

1 / 5Next

Nie ma takiego spania!

Nie zrobiłeś nic przez ostatnie 2 minuty. Zamknij to okno albo obczaj najciekawsze posty.